10.14.2009

λειτουργεια εγκεφαλου

Δεν ξερω αν εχει συμβει και σε σενα..Παντως εμενα μου συμβαινει συνεχεια!
Οταν θες κατι πολυ να γινει και το σκεφτεσαι συνεχεια δεν γινεται ποτε!(αποδεδειγμενο)
Ετσι και γω οταν πιανω τον εαυτο μου να ονειροπολω και να σκεφτομαι αυτο που θα 'θελα να γινει σκεφτομαι αμεσως κατι πιο δυνατο και ξεχνιεμαι κατα καποιο τροπο..
Ομως ετσι υποσυνειδητα το σκεφτομαι χωρις να το θελω ομως και ολες οι απαγορευμενες σκεψεις μου γινονται χωρις να τις κανω ουσιαστικα..Θαρρω πως δεν συμβαινει μονο σε μενα ε?
Ειναι ασχημο γαμωτο..!Ισως να μην καταλαβαινεις τι εννοω,ουτε γω ξερω αν τα καταλαβαινω με τον τροπο που τα εχω γραψει,παντως μεσα στο μυαλο μου τα εχω ξεκαθαρα και απολυτα λογικα..

2 σχόλια:

  1. xm!nai ginetai k se mena!eimaste 2 toulaxiston se auton tn planhth pou t pa8ainoume auto....
    k teleutaia fora p t epa8a htan h pio spastikh...
    molis arxisa na ksexnaw kati,tsoup! na to pali!!
    k ksemeneis pali na t skeftesai..
    alla se ola t pragmata m sumvainei auto...den ginetai na skefteis-oneireuteis kati k apla na ginei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λυπαμαι δωρα μ αλλα νομιζω πως δεν υπαρχει σωτηριααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή