10.13.2009

Γεια σε ολους!Αποφασισα και γω να φτιαξω ενα blog πιο δικο μου,ετσι λιγακι πιο prive :)
Aπο το παλιο μας blog στο οποιο πια δεν γραφω καθολου ειχα δημοσιευσει κατι πολυ εσοψυχο και ηθελα να το φραψω και εδω..

Ξερεις,ειναι καποιες στιγμες που σκεφτεσαι τον εαυτο σου,την ζωη σου και παρατηρεις οτι ειναι ολα comple και νομιζεις οτι εισαι ευτιχισμενος.
Και απο κει που ζεις μια ομορφη ζωη και ολα ειναι ομορφα και γαληνια οπως σε κατι χωρες κινουμενων σχεδιων που ειναι ολα τοσο υπεροχα που μεχρι και τα σπιτια ειναι φτιαγμενα απο ζαχαρωτα(παντα θα ηθελα να ζησω σε ενα τετοιο σπιτι),γινεται το τελευταιο πραγμα που περιμενεις να σου συμβει,το πιο αθλιο και βλεπεις αυτην την ονειρεμενη ζωη σου να γκρεμιζεται και σιγα σιγα να καταρεει.
Ολα γινονται μαυρα και καταθλιπτικα,ολα δειχνουν τρομαχτικα και ισχυροτερα απο σενα ολα καταντανε μια αηδεια.
Και ακριβως εκει ειναι το σημειο οπου αφηνεις τον εαυτο σου να πεφτει,και να συνεχησεις να πεφτεις περιμενοντας ποτε θα ακουστει το δυνατο "νταπ!"
Πριν ομως προλαβεις να αισθανθεις την πτωση,μια γνωριμη φωνη σου λεει "λειτουργεις?γι'αυτον τον λογο στεναχωριεσαι κιολας?" και κει ειναι το σημειο που συνηδειτοπιεις οτι τα πραγματα δεν ειναι και τοσο τραγικα πια,και πως δεν εισαι μονος σου.
Ποτε δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε η λεξη 'φιλος/κολλητος-η',την θεωρουσα πολυ αδεια.Ακομα δεν εχω αποψη για την αυθεντικοτητα της λεξης αυτης.Αλλα θερμα ευχαριστω την Λ. και την Ε. που βρεθηκαν στην ζωη μου ετσι ξαφνικα.
Οπως ειπε και καποιος αξιος θαυμασμου
''δεν ειστε το αλλο μου μισο
εγω μισω οτι χωριζει
ειστε το αλλο μου εγω''
ευχαριστω για τις στιγμες
Μ.

1 σχόλιο:

  1. ante kali arxi sto pio prive su blog ; )

    osogia auta pu grafeis se niw6w apolita . t exw perasei k egw .. :/

    pantws eides ola allazun k twra eisai mia xara pali(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή