10.13.2009

κανελα


Eνας απλος λογος που απεχθανομαι την κανελα ειναι γιατι μυριζει ασχημα και οταν καποιος τρωει τσιχλα κανελα δεν μπορω να τον πλησιασω γιατι μου προκαλει αναταραχη στο στομαχι μου..Επισης η κανελα ειναι καφε και το καφε χρωμα δεν μου αρεσει[καθολου]..
Γενικα θεωρω οτι δεν υπαρχει λογος υπαρξης της κανελας,δεν οφελει σε κατι.
Μισω την κανελα ολοκληρωτικα..Μου θυμιζει ασχημα πραγματα μονο και στο ακουσμα της λεξης,ή η μυρωδια της.Δεν θελω να αναπτυξω αλλο τοο θεμα ¨κανελα¨,απλα ηθελα να εκφρασω την γνωμη μου πανω σ'αυτο..merci

3 σχόλια:

  1. exume ri3ei kati gelio otan o loizos masaei tsixla kanela k se plisiazei :D :D

    emena apo tn alli maresei i kanela :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε δεν ξερεις ποσο απαισιο ειναι..που να σουνα και στο παρτυ της χριστινας..αααααα τραγικες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. rr egw dn exw k trelo provlhma...alla duo files m tn MISOUN!!!trelaaaaa s lew...opote k gw dn trelainomai,gt uposuneidhta m exoun perasei to oti h kanela ein a8lia-kakia magissa-apaisia k outo ka8ekshs!!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή