5.22.2012

τι με εχει πειραξει περισσοτερο?

δε ξερω τι με εχει πειραξει περισσοτερο,το οτι δεν με θυμασαι γενικα ή το οτι δεν με θυμηθηκες σημερα ή που δεν μου στειλες μια καλη επιτυχια..
αλλα εγω εμαθα νεα σου και χαρηκα γιατι ζεις.
και τωρα που το σκεφτομαι μου θυμηζω κατι ψυχασθενικες γκομενες σάικο τιγκα που τις λες και λυσσαρες..πες με..δε θα το αρνηθω.
και τωρα που το ξανασκεφτομαι δε θελω να σε συναντησω τυχαια πουθενα και ποτε,οχι ποτε,ισως μετα απο μερικα χρονια που δεν θα με θυμασαι καλα.
τι λεω,ποιος ξερει σε ποσο καιρο θα ξαναδιαβασω αυτο το ποστ,θα ντραπω για μενα και ισως να το σβησω,πιστευοντας οτι δεν το χει διαβασει κανεις..


και να εδω παλι στα ιδια ενα χρονο πριν,ολα στασιμα και ποσο με κουραζει ολο αυτο μου τρωει το κουραγιο λιγο λιγο,αλλα εχω τους φιλους μου που μου καναν μια ωραια αποτυχημενη εκπληξη χτες βραδυ,και παλι ευχομαι να μην το διαβασουν αυτο διοτι παλι θα ντραπω,αλλα δε πειραζει..
ευχομαι λοιπον του χρονου τετοια μερα ως μια ωριμη 20αρα πια να ειμαι σε μια σχολη επιτελους μην ξαναξαναδωσω πανελληνιες γιατι θα μου πεταχτουν τα ματια εξω και θα αρχισω να ξερναω διχως αυριο ολο το αοδε που εχω μαθει.αυτα,δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο στο ποστ αυτο διχως πολλα νοημα διχως και πολλα συμπερασματα..αυτα τα ομορφα..καλη μας ημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου