9.03.2012

Κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας?

Τώρα αγαπημένες μου φίλες και φίλοι,η φάση είναι αστεία.
Όπως ειπε και ο Αλέξης κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.
Για αλλο το ειπε αυτος,για αλλο το λεω εγω.
"Τι κανεις μωρη?" ,θελω να ερθω και να μου πω με το ψαρωτικο μου υφος,να σκαλωσω μπας και λογικευτω λιγακι,γιατι ακροβατω ρε φιλε,δεν ειμαι σωστη απεναντι στον εαυτο μου και σε κανεναν..Και πρεπει να παρω μονη μου μια αποφαση,δεν ειμαι στο δημοτικο να ερθει καποιος να με πιασει απο το χερι και να μου πει "Αυτο θα κανεις".
Θα με βολευε,αχ ποσο θα με βολευε,δεν αντεχω τις ευθυνες και ειμαι τοσο αντιφατικη τωρα,γιατι η δουλεια μου ειναι γεματη ευθυνες και γενικα,ακομα πολυ σκοταδι,δεν εχω ξεκαθαρισει ουτε τα βασικα.
Πολυ αβεβαιοτητα και με σκοτωνει αυτο,δεν ξερω ουτε καν τι θα φορεσω αυριο,ουτε τι θα φαω για μεσημερι.Ζω ενα δραμα,παω να κλαψω κατω απο το μαξιλαρι μου,
Καληνυχτα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου