1.13.2010

χωρις τιτλο

Πώς???Πώς μας ζητανε να αφωσιωθούμε στο σχολείο και στα μαθήματά μας στην ηλικία των μόλις 17 18?Τώρα??Τωρα που οι ορμνονες κανουν παρτυ μεσα μας?Στην ηλικια που θα ζησουμε τα πιο ωραία πραγματα στην ζωη μας,να ερωτευτουμε λενε,να αγαπησουμε λενε να ζησουμε τωρα,να κανουμε τρέλες τωρα που ειναι η εφηβια..Πότε ανθρωπε μου?
Την στιγμη που συνολικα σε φροντηστηριο-σχολειο ειμαστε 62 ωρες την εβδομαδα,και βαλε κ τ 4ωρο-5ωρο που απαιτειται να αφιερωσεις στο διαβασμα την μερα?Τι σκατα?Δεν ξερω οι αλλοι πως και αν τα καταφερνουν αλλα εγω αρνουμαι να τα βγαλω περα ετσι..
"Υπομονη μεχρι το καλοκαιρι και θα ξεσκασεις"..
Και αυτο φανταζει αστειο..Το καλοκαιρο δεν εχουμε σχολειο μεν,αλλα εχουμε να ανταποκριθουμε στις τρελες απαιτησεις του φροντηστηριου..
Δηλαδη τι?Θα περασουν και οι πανελληνιες σε 2 γαμημένα χρονακια και μετα τι?
Δεν σκοπεύω να καταλήξω καπου αν περιμένεις κατι τέτοιο,απλα ειχα μια συζητηση με μια φιλη για το θεμα αυτο και ειπα να τα μεταφερω και στο μπλογκ μου..

3 σχόλια:

  1. και μετα θα καταλαβεις οτι τσάμπα διαβαζες θα ελεγα κανονικα :D
    αλλα δεν θελω να σε αποθαρρυνω... οποτε θα πω οτι λεμε παντα .. κοιταξτε να περνατε καλα ριξτε και λιγο διαβασμα δε λεω .. αλλα σχολειο θα τελειωσετε στα 20 σχεδον .. ποτε περιμενετε να ζησετε ?
    καντε τα παντα με μετρο και διασκεδαστε το ακομα και στο διαβασμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για να ειμαι ειληκρινης ειμαι 2α λυκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή