3.16.2010

Τι διαβαζουν τα ματακια μας?..

Καθως ειναι μια συνηθισμενη καθημερινη,και εχοντας πολυ διαβασμα μπροστα μου,ειπα και γω να το καθυστερισω λιγακι ακομα και να χαζεψω στο pc..
Μου ηρθε η φλασια λοιπον να μπω και να διαβασω τα ζωδια!
(Λαμβανοντας υποψην οτι τα θεωρω βλακωδης τα ζωδια και καθε φορα που μου μιλαει η Εβιτα για ζωδια νευριαζω)
Μπηκα και γω σε ενα ακυρο site που βρηκα,και φρικαρα..
Τι παπαριες(με το συμπαθειο) γραφουν κει μεσα,,Οχι οτ δω γραφω κατι ουσιαστικο,αλλα εκει τα διαβαζει και κοσμος!
Καπου διαβασα οτι αν ξεχασατε ενα σημαντικο σας ραντεβου,ή χασατε καποιο σημαντικο εγγραφο,ή ξεχασατε τον τηλεφωνικο σας καταλογο σε σημειο που πηγατε να παρετε τηλεφωνο ή και χασατε τον προσανατολισμο σας καθως πηγαινατε σε μια επισκεψη, μην ανησυχειτε..Δεν φταιτε εσεις..
Ειναι αναδρομος ο Ερμης..

...


Που τα βρισκουν απορω..Ειναι τραγικοτατα συμφωνα με την δικη μου χαζη κριση!
Τουλαχιστον δεν ριχνω τις ευθυνες στον Ερμη οταν μου συμβαινουν αναποδιες λογω ασυνεπειας και απροσεξιας..
Τελως παντων..Εχουμε αφησει και ενα διαβασμα στη μεση..Η΄ στην αρχη θα ελεγα..
                                                                                                          
Περαστικα μας αδερφια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου