4.24.2010

χωρις τιτλο

Ειμαι μοις 17 χρονων και αντι να ζω την ανεμελη εφηβεια μου και να περνω ξεγνιαστα τις μερες μου με τις παρεες μου,τους δικους μου ανθρωπους αντικατεστισα τα ονειρα μου και οι προσδοκιες μου για το μελλον μου,το μελλον μας με τρομακτικους εφιαλτες επειδη αρχισα να εχω συναισθηση τι γινεται γυρω μου στον εξω κοσμο!
Η κυριολεκτικη σαπιλα σε πολιτικο και οικονομικο επιπεδο που χτυσανε οιι γονεις μας και οι παππουδες μας και που δυστυχως και μεις αν ανηκαμε στις προηγουμενες γενιες δεν νομιζω να το χαμε ανατρεψει!
Φταινε!Φταιτε!Φταιω και γω!
Σε κανα χρονο θα ψηφιζω και γω!Και τοτε κανενα ελαφριντικο δεν θα με καλυπτει και εμενα!
Θα φταιω περισσοτερο απο καθε αλλη φορα.. δεν προσπαθω να αποδωσω ευθυνες..Για κανεναν λογο!
Τωρα οντας μικρη και ανηλικη δεν υπολογιζομαι..Γιατι κανεις δεν θα κατσει να με ακουσει,ουτε να με λογαριασει στα σοβαρα!Και ισως να χει δικιο.

ΔΕν ξερω για ποιο λογο τα γραφω ολα αυτα..Ισως θελω να εκφρασω μια κραυγη αγωνιας!
Φοβαμαι οτι δεν θα τα καταφερω να φτιαξω κατι αξιολογο να δωσω μεθαυριο στα παιδια μου,και θα με κατακρινουν οπως κανω και γω στην παλιοτερη γενια.
Και οταν αρχιζουν αυτοι οι συνειρμοι να γινονται οι πιο εντονες μου σκεψεις πνιγομαι ξεσπαω σε κλαματα κυριως γιατι καταλαβαινω πως ειμαι ανιμπορη να χειριστω την κατασταση και να αλλαξω οσα πρεπει να ειχαν αλλαξει ηδη!
Το πεισμα μου ομως δεν με αφηνει..
Θελω να παω να φωναξω δυνατα στη μουρη ενος πολιτικου "ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ"
Να παω να πιασω τον καθε κωλομπατσο που νομιζει οτι εχει εξουσια να χτυπαει αλυπητα
Τον καθε μαλακα που επειδη εχει εξουσια εκμεταλευεται ανθρωπους
Το καθε κομματοσκυλο που προσπαθει να μου γεμισει το κεφαλι υποκινουμενες ιδεολογιες και κουραφεξαλα
να τους πιασω ολους αυτους και να τους θυμισω οτι τους μισω,οτι ειναι σαπιοι και οτι τους ΜΙΣΩ!
Και που τα γραφω δω,λες και θα με ακουσει κανεις τους???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου