4.29.2011

Αοδε-καμια σχεση

Γεια σου μπλογκ!Ορισμενες φορες θελω απλα να μου θυμιζω οτι ειμαι εδω..Διαβαζω,τρωω,κοιμαμαι λιγο παντα με αγχος..Οι κατταραμενες πανελληνιες πλησιαζουν ειναι σε 14 ημερες,και γραφω αυτο για να το δω αφου θα εχει τελειωσει αυτο το τεραστιο τζερτζελο και θα διαβαζω το μπλογκ μου και θα λεω "πανελληνιες ητανε μωρε,δεν ηταν και η συντελια του κοσμου" οπως μου λενε ολοι οι τριγυρω μου αυτην την περιοδο οτι θα λεω μετα.
Ναι ρε το θεμα ειναι τι λεμε τωρα και το τωρα δεν προλαβαινω να το ζησω,τρεχει η καθημερινοτητα βουβη(!) χωρις ενδιαφεροντα σημεια κατα την διαρκεια μιας ημερας..Αλλα ετσι εκτιμας..
Φετος καταλαβα τις μικρες χαρες που λενε..Αυτα τα λιγα λεπτα που θα παρεις παραταση απο το ξυπνητηρι σου,ενα μικρο απροσμενο τηλεφωνημα,μια καλη κουβεντα απο μια φιλη ολα αυτα!
Εκτιμας την ευτυχια που ειναι κρυμενη στην καθημερινοτητα σου!
Αλλα για να προσγειωθουμε στην μιζερια και στην απαισιοδοξια ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!Ουτε ο ιδιος σου ο εαυτος δεν θελει να βοηθησει την κατασταση..Να πιεσει λιγο παραπανω το μυαλο την ωρα ενος διαγωνισματος για γραψεις ολα οσα εχεις διαβασει την προηγουμενη,και οχι οτι θυμηθεις μονο!Τελως παντων...Θα αρχισουν να βγαινουν τα ψυχολογικα μου και ειναι κριμα για σενα..Και ειμαι και στραβοξυλο γιατι δεν πιεζω τον εαυτο μου,και σας ζηλευω εσας σιχαμερα οντα που το καταφερνετε και εχετε αυτοελεγχο και αυτοσεβασμο και ολα τα αυτο..Μαλλον ειναι θαυμασμος..Δεν με εχω καταλαβει ακομα..
Τελως παντων..Ελπιζω μονο να το δω μετα τις 23 Μαιου που ΕΠΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΟΥΣ θα εχουν τελειωσει οι Πανελληνιουλες αυτο το ποστ και να συμφωνησω οτι δεν αξιζε,γιατι αμα το ξεχασω και δεν το δω θα ειναι τρελη μαλακια να καθομαι και να γραφω ολες αυτες τισ σαχλαμαρες διχως λογικη....Πφ...Ειναι βραδυ αργα και αυριο γραφω ΑΟΔΕ (σιχαμενο) και πρεπει να προσπαθησω να πιεστω για να εχω δικιο οτι δεν εκτιμω την προσπαθεια μου,δλδ αυριο που δεν θα πιεσω οσο χρειαστει τον εαυτο μου..That makes sense right???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου