5.25.2011

μαρω μαρκελλου-ε δεν ηταν και τιποτα




Εντάξει, δεν ήταν και τίποτα
πέρασες, όμως δεν άγγιξες
όπισθεν έκανες και βρήκες λίγο
στα 'λεγα εγώ ότι θα φύγω

Ε καλά, μη μου πολυσυγχύζεσαι
θα σπάσεις και κανένα πιάτο
η πίτα φαγώθηκε από σκύλο χορτάτο
μωρό μου, μη μου βασανίζεσαι

Κέρδισες, ή όπως αλλιώς θέλεις πέσ' το
Κι αν δυο-τρεις φορές σε είπα "αγάπη μου" - χεσ' το
Βάλε με στ' άπλυτα μες στο καλάθι
να σε βάλω κι εγώ στα δικά μου τα λάθη

Και εντάξει, η ζημιά υποφέρεται
Κι ας είπα μόλις άλλο ένα ψέμα
τα ρούχα σου στάζουν το δικό μου το αίμα
και τι μ' αυτό - ποιος ενδιαφέρεται

Ε καλά κι εσύ, μη μου συγχύζεσαι
και χάσεις και κανέναν πόντο
όπου γης καταγής είμαι εγώ και μ' αρέσει
που και που να μιλάω στον βρόντο

Κέρδισες, ή όπως αλλιώς θέλεις πέσ' το
Κι αν δυο-τρεις φορές σε είπα "αγάπη μου" - χεσ' το
Βάλε με στ' άπλυτα μες στο καλάθι
να σε βάλω κι εγώ στα δικά μου τα λάθη

Εντάξει, μωρέ δεν ήταν και τίποτα
πέρασες, όμως δεν άγγιξες
όπισθεν έκανες και βρήκες λίγο
στα 'λεγα εγώ ότι θα φύγω

Ε καλά κι εσύ μη μου συγχύζεσαι
και σπάσεις και κανένα νύχι
ερωτεύτηκα μα αδιαφορώ
και συμβαίνει που και που να το αφήνω στην τύχη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου