6.05.2011

Μαρω μαρκελλου-εγω θα παω για δουλεια




Απόψε είναι περίεργη βραδιά
για γούτσου γούτσου κι αγκαλίτσες
κι εγώ με τι καρδιά να ντυθώ να πάω στη δουλειά
και να φτιάχνω μαργαρίτες για μπάζα και φρικιά.

Απόψε είναι ιδιότροπη βραδιά
με κάνει να γκρινιάω "νιάου" για χάδια και φιλιά
Αλλά εγώ θα πάω για δουλειά
να σερβίρω κάθε γκάου μπίου λαμογιά.

Ενώ εσύ είσαι όλα όσα θέλω
χωρίς καθόλου να σε ξέρω, λέω υπερβολές
θέλω να γίνω όσα θέλεις
μα, καρδούλα μου, το ξέρεις, δεν ξέρω τι είν' αυτό που θες.

Απόψε είναι una notte για je t'aime
για ματς μουτς και ιστορίες, φροντίδες και προδέρμ
Αλλά εγώ θα πάω δυστυχώς
για λάντζα κι αγγαρείες στη δουλειά όπως κι εχθές.

Απόψε είναι περίεργη βραδιά
για κούτσι-κούτσι-κου γελάκια στη δροσερή αμμουδιά
Αλλά εγώ θα πάω για δουλειά
να αδειάζω τα τασάκια και να χαλάω ποτά.

Ενώ εσύ είσαι όλα όσα θέλω
χωρίς καθόλου να σε ξέρω, λέω υπερβολές
Άσε με να γίνω όσα θέλεις
και, καρδούλα μου, που ξέρεις....μπορεί και να με θες.

1 σχόλιο: