11.24.2011

δεν ακους

Ακομη στο κραταω οτι δεν ειχαμε βρεθει εκεινο το καλοκαιρι.
Ακομη σου ειναι χρεωμενο οτι δεν παραδεχτηκες οτι με ειχες ξεχασμενη.
Σου κραταω κιολας που με κοροιδευες οτι εκανα το καλο παιδακι.
Σιγουρα δεν σου χω συγχωρεσει οτι φοβαμαι ακομα τις καμπιες.
Πολλα δεν σου χω συγχωρεσει,πολλα δεν σου χω αφαιρεσει,τιποτα με καμια συμπονοια,θα τα θυμαμαι για πολυ ακομη,και να ξερεις ειναι αργα να τα ξανασυμφωνησουμε
Εχεις εξαφανιστει δεν εισαι εδω και λειπεις,και πρεπει να σου τα πω παλιε μου περιπου φιλε,δεν μπορω να σου κραταω και αυτο,σε λιγο θα περασει ενας χρονος και γω θα ξανακανω τα ιδια αλλα μονη μου,θυμασαι που σε ερωτευτηκα,αλλα εσυ δηλειασες,ποσο θαρρος χρειαζοταν να μου μιλησεις απευθειας,να μου πεις ενα ¨φευγω",ενα αντρικιο αντιο εστω,να μην μεινω εγω με την καψα μου,και ακομη και τωρα να περναω απο σημειο με το αυτοκινητο και να σε ψαχνω μηπως εισαι εκει,λες και εμεινες απο την τελευταια φορα που σε αφησα..Ποσο θλιβερο ειναι αυτο,ποσο θλιβερη ειναι η κατασταση,ποσο θλιβερος εισαι εσυ που εισαι δηλος,ποσο θλιβερη ειμαι που ολα αυτα τα λεω στο μπλογκ μου,αλλα και συ,εφυγες δεν μαφησες να ολοκληρωσω τις σκεψεις μου,να θυμασαι ολες αυτες οι διαφωνιες μας παραμενουν αλυτες και δεν θα σου δωσω ελαφρυντικα για αυτο,θα σκεφτομαι με τον ιδιο σκληρο τροπο για σενα.Καληνυχτα,προπαθησε να θυμασαι οτι υπαρχω που και που,καθε Δευτερα βραδυ ας πουμε στις 11..Θα το κανω και γω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου