4.27.2012

ενα παλιο κουτι,γεματο συναισθηματα

Ξεθαψα το παλιο κουτι των all star μου,που ως κλασσικο εφηβακι ειχα πολλα ζευγαρια,αλλα ακομη κιολας εχω,ως ωριμη(!) ενηλικας..ΧΑ
Με αυτο το κουτι,δεν ξεθαψα μοναχα την σκονη που ειχε πανω του,αλλα και τοσα συναισθηματα και αναμνησεις.Ειχα βαλει μεσα το ημερολογιο μου(αισθανθηκα ντροπη για τα μυαλα που κουβαλουσα στα 12-13 μου αλλα με δικαιολογω),συμαντικς για τοτε φωτογραφιες(τον ρομπι γουιλιαμς γυμνο απ την μεση και πανω,κομμενο στραβα απο το αφισοραμα),ραβασακια με τις φιλες μου απο το γυμνασιο εν ωρα μαθηματος(Μ+Δ+Σ=b.f.f.e),αλλα και αλλα "γραμματα" απο τη μετεπειτα πορεια μου του λυκειου,που ως πιο συνειδητοποιημενα λογια,απο αυτα του γυμνασιου,με συγκινησαν αρκετα!
Ειναι καποιες αξιες που δεν αλλαζουν ρε φιλε.
Ανθρωποι που τοσα χρονια ειναι παντα εκει γαμωτοκερατο τους,τους θεωρεις τοσο δεδομενουν που δεν εχεις φανταστει καν το ενδεχομενο να τα σπασετε για κατι και να χαθειτε.
Ανθρωποι που βρισκονταν μεσα στην ζωη σου για λογους "επαγγελματικους",που οσο περναν τα χρονια δενεσαι,αμα βλεπεις τον αλλον για 6 χρονια καθε βδομαδα για μια ωρα,θελοντας και μη,κατι παθαινεις.
Κατι καρτες γενεθλιων,που με το ζορι συγκρατουν το δακρυ απο το βουρκωμενο ματι,γιατι οταν ειχες λαβει αυτη τη καρτα την ειχες διαβασει τσακα τσακα μες στον πανικο των γενεθλιων ειχες πει ενα "αχου¨,ειχες δωσει μια αγκαλια,και η καρτα καπου χωθηκε και ψιλοχαθηκε απο μπροστα σου.
Μετα απο 2-3 χρονακια ομως,την διαβαζεις,βλεπεις ποσο σημαντικος ειναι ο αποστολεας της καρτας για σενα σημερα,και ποσο ισχυουν ολα οσα εγραψε,και ολο αυτο που νιωθεις θα το καταταξω καπου στη μεση με τα 20 πιο ωραια συναισθηματα που νιωθει κανεις.
Καποια στιγμη θα γινει και αυτη η λιστα.
Αυτα λοιπον αγαπημενο μου μπλογκ,σε εχω παραμελημενο,αλλα εχω τοσες ανακατες σκεψεις μεσα στο κεφαλι μου,που ξεχναω να τις βαλω πανω στο πληκτρολογιο ωστε να γινει ενα κατανοητο κειμενο.
 Αυτο το κουτι των all star ομολογουμενως μου ξυπνησε μια ομορφη διαθεση που ειχα καπου θαμενη μεσα μου,και ορεξη να συνεχισω με χαμογελο την μερα μου!Σας ευχομαι και σας μια ομορφη χαμογελαστη μερα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου