6.11.2012

237

Ειναι η φαση "νεα αρχη" που βλεπεις την λεζαντα στις αμερικανιες,οταν και καλα τελειωνει ενα κομματι της ζωης σου και αρχιζει ενα αλλο.
Καπως ετσι ηταν,οταν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μετα απο 2,ναι κυριες και κυριοι 2 χρονια πεταξα ολη αυτη τη χαρτουρα,τα βιβλια,τις φωτοτυπιες,χαζοσημιωσεις και αλλες αηδιες απο την 3η(+4η)λυκειου,φροντιστηριου,σχολειου ολα τα καλα μαζι.
Βλεπεις ποσο αλλαγμενη εισαι απο την αρχη αυτου του μαραθωνιου,ποσα νεα ατομα εχουν μπει στη ζωη σου,ποσα εχεις διωξει,νεες φιλιες,νεες σχεσεις,νεα κολληματα,νεες αντιπαθειες,πολλα καινουρια πραγματα,μα και πολλες σταθερες αξιες!
Νιωθεις οτι ξεκολλας σιγα σιγα απο πανω σου την μιζερια,και νιωθεις τοσο διαφορετικα και τοσο περιεργα ωραια..Με καταλαβαινεις ετσι?
Το ζω λιγο εντονα,το ξερω,ολα τα ζω πολυ εντονα τελευταια,γιατι παντα ειμαι συναισθηματικα φορτισμενη,διχως λογο και αιτια,και οπως λεει ο Γιωργος ειμαι σαν φρεσκοχωρισμενη χαζογκομενα,με περιοδο που μολις εχασα τη δουλεια μου.
Αλλα δε πειραζει..Εγω δεν εχω προβλημα.Εσεις που με περιτργυριζετε να μην εχετε και καλα ειμαστε
μπορειτε να σταματησετε να με αγαπατε εξτρα λογω πανελλελενίων,τωρα εγω θα γινω χαλι να με πατησετε..



2 σχόλια:

  1. Βράζουν συναισθήματα και λογική ε?? Το θέμα είναι να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας, και βλέπω ότι το 'χεις! ;)
    Πάντως εγώ τσίμπησα από τον τίτλο του post γιατί αυτό είναι το λεωφορείο μου!! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα το δουλευω αυτο ακομα!
    Απο ενα λεωφορειο που περναγε διπλα μου την ωρα που τα σκεφτομουν ολα αυτα το ονομασα ετσι το ποστ!χαχα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή