8.10.2012

Τα νευρα μου,τα χαπια μου και το ιδιωτικο μου τζετ να φυγω

Νταξει αντε γαμησου τωρα δηλαδη,και τι ηλιθιος ανθρωπος εισαι εσυ!
Ολα κυλανε καλα..Ηρεμα και ανθηρα.Κανενα ιχνος της υπαρξης σου,η ψυχικη μου ισσοροπια εξαιρετικη,και εσυ τι κανεις?ΤΙ?
Σε ειχα ξεχασει ρε βλαμμενε,δεν με ενοιαζες ουτε 10%,σου λεω οχι..
Εμφανιζεσαι.Αυτο κανεις.Με υφος κιολας.Μη τα παρω.
Θα σε δειρω.Αυτο μοναχα θελω.Ε και μετα να μου ζητησεις συγνωμη,να σου ζητησω και γω,να αγγαλιαστουμε κλαιγοντας και αλλα ρομαντικα τετοια που γινονται στις ταινιες.
Αλλα οοοοοχι,εσυ εκει αγεροχος και καλα δε παιζει προβλημα.Προβλημα παιζει αγορι μου στο κεφαλι σου μεσα,δε με σκεφτεσαι και μενανε,πιεση,κανα καρδιακο κανα εγκεφαλικο ειμαι και σε κρισιμη ηλικια.Βλακα.
Αποφασιζεις.Η' ξαναεμφανιζεσαι μπροστα μου και κανεις τα παραπανω που ειπαμε,ειτε εξαφανιζεσαι απο προσωπου Μαρέιας και δε ξαναμαθαινω νεα σου,δε σε ξαναβλεπω και συνεχιζω ηρεμη την ομορφη ζωη μου.Εγινε?

Τι ομορφα να τα λεω αυτα καπου που δεν θα διαβασεις ποτε.Θα στο στελνα με γραμμα,ή με μηνυμα.Η΄ θα ρχομουνα μπροστα σου να στα πω.
Αλλα συγνωμη,δεν εχω τα κοτσια και τις αντοχες για αλλον καβγα μαζι σου.
Αυτα.Και κανε με ντιλιτ-μπλοκ δε ξερω και γω τι στο φέισμπουκ γιατι εγω δεν θα την παρω την αποφαση.Βλεπεις ειμαι και ευαισθητουλα μωρε μωρε..
Να πατησεις αχινους σου ευχομαι και να σταματησει το ζεστο νερο εκει που θα σαι σαπουνισμενος στο ντουζ.
Καληνυχτα.
Σολους τους αλλους εκτος απο σενα.
Εσυ να δεις εφιαλτες..Εμενα να σε κυνηγαω.
Φχαριστω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου