8.26.2012

εσενα σε γοητευσα και αυτον τον απογοητευσα

Κοίταξε να δείς πως εχουν τα πράγματα.
Βάσικα τα πράγματα είναι δύσκολα.
Η φάση ειναι "δεν-ξέρω-τι-γίνεται-και-τρώω-φρίκες-μόνη-μου".
Θα σου μιλήσω γι'αυτό.
Είμαι σε μια περίοδο αναμονής.Περιμένω τη Δευτέρα.Να δω πόσο απεδωσαν οι κόποι 2 χρόνων.
Δε θα αρχίσω πάλι την πάρλα για την φάση των πανελληνίων.
Θα αρχίσω την πάρλα όμως για κάτι αλλο.
Δηλαδή να βάλω γλώσσα μέσα σήμερα και να κάτσω στα αυγα μου δεν παίζει ως πιθανό σεναριο.
Αλλοι τα αυγά τα λένε αυγα και άλλοι αβγά.Και τα δύο μαρέσουν.
Οπως και τις πιζάμες.Αλλοι τις λένε πιζάμες και άλλοι πιτζάμες.
Οπως και κάτι άλλες λέξεις.Εγω λέω μια μέρα να μαζευτούμε καπου όλοι οι σοφοί του κόσμου αυτού και να αποφασίσουμε τα σωστά!
Πάμε στο θέμα μας τωρα.
Το θέμα μας είναι ΕΓΩ φυσικά!
Τρώω φρίκες μονάχη.Διχως λόγους και αιτίες.Σημερα είναι Σαββατο βράδυ και γω σπιτι μόνη έκατσα και είδα την εκδικηση της ξανθιάς 2.
Πόσο "ειμαι-19-χρονών-και-ζω-την-ζωή-μου-στα-άκρα" δεν ειμαι?
Πολυ.Οταν τελειώσω να συγραφω αυτο το πόστ,θα πάω να κλαψω στο μπάνιο,καθισμένη σε εμβρυική σταση.
Αλλα πέρα απ'αυτο.Έχεις ζήσει την φάση,όλα στη ζώη σου να κυλούν αξιοπρεπώς καλα και ήσυχα και συ να έχεις τόσες απαλεψιές που δημιουργείς απο μόνος σου προβλήματα?
Αν όχι,ή τυχερος εισαι και δεν σου χει ερθει ποτε αυτό,'η εξαιρετικα έξυπνος και το απέφυγες να περάσεις απο αυτό το πανηλιθιο στάδιο της ζώης σου.
Ενιγούει,ο χρόνος είναι γιατρκό εχω να πω και ένας μήνας είναι τόσο αρκετος,έτσι ώστε να γνωρισεις ενα καινούριο φίλο,να ξεχάσεις εναν παλιό,να δεις μια ταινία που θα σε θορυβήσει,να κάνεις κατι διαφορετικό απο το να πας για καφέ,ακομα και να γελασεις ή να στεναχωρηθείς οσο χρειάζεται!
Εγω σε εναν μήνα θα ξερω τι θα κάνω τα επομενα τουλάχιστον 4 χρόνια,θα ξέρω αν θα με αγαπάς ακομα,θα ξέρω τι στοχους που έχω τώρα θα εχω πραγματοποιήσει σε ενα μοναχα μήνα!Στις 26 Σεπτεβριου θυμήστετο μου!
Καληνυχτα και ην ξεχνατε,ποτε κανελα.Ποτε! no cinnamon my friends <3 nbsp="">

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου