5.20.2013

συμβιβασμος

Δεν θα πανε ολα καλα.
Τουλαχιστον δεν θα πανε ολα καλα επειδη ενας φιλος σου ειπε "ολα θα φτιαξουν".
Και ποιος εισαι εσυ κυριε να μου πεις αμα θα φτιαξουν τα πραγματα?
Πως μπορεις να μου το εγγυηθεις αυτο?Μπορεις?Εδω σε θελω.
Παλια πιστευα (και οχι μονο εγω),οτι η ζωη μου χρωσταει για καποιο λογο στο μελλον να μου τα φερει ολα τελεια.Τελεια?
Δεν υπαρχει τελειο.Εσυ το φτιαχνεις.
Τιποτα δεν θα παει καλα,αν εσυ πιστευεις οτι θα παει,επειδη ησουν ενας σχεδον καλος ανθρωπος μεχρι σημερα.
Οχι αγαπητε φιλε και φιλη,αν θες εσυ να σου πανε ολα τελεια καντα εσυ τελεια.
Μη χωριζεις ομως τον σχεδον μετριο γκομενο σου,για να βρεις εναν τετοιο,αλλα πιο γυμνασμενο.
Και μην παραιτηθεις απ'την βαρετη δουλεια σου που σε πληρωνει σχεδον ικανοποιητικα για να τα βγαλεις περα.
Κανε εσυ την δουλεια σου τελεια.Να τεινει προς το τελειο.
Ναι μπορεις να το κανεις αν το θες.
Να εισαι σιγουρος ομως οτι δεν θα σου φτιαξει την ζωη ροζ με πολυχρωμους μονοκερους και κάπκέικς,μια ανωτερη δυναμη που για καποιον δικο σου λογο στο χρωσταει.

δεν ειναι παντα κακος ο συμβιβασμος.
βοηθα να διορθωθουν καταστασεις γενικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου