2.02.2010


Νευριαζω τον τελευταιο καιρο..Νευριαζω πολυ!
Με μενα,με τους ανθρωπους γυρω μου..Με ολους!Και πολυ απογοητευομαι απο μενα πρωτα και μετα απο τους αλλους!
Ολοι οι ανθρωποι,ολοι(εξαιρεσεις δυστιχως δεν εχω συναντησει) ενα πραγμα κοιτανε..
Να εχουν ολοι την φωλια τους καθαρη.Δικαιολογιες αμετρητες στον εαυτο τους
Κανεις τους δεν φταιει..Ολοι ειμαστε σωστοι και το χαος που επικρατει οπου και να γυρισεις το αντικρυζεις δεν το χουμε προξενεσει εμεις ε?Οι αλλοι..Καποιοι αλλοι..
Οχι ρε,δεν το πιστευω!Φταιμε καθημερινα με τις πραξεις μας,με τις σκεψεις μας και με την συμπεροφορα μας!
"Ολοι σκεφτονται να αλλαξουν τον κοσμο,αλλα κανενας δεν σκεφτεται να αλλαξει τον εαυτο του!"
Ισχυει..Ισχυει τοσο πολυ!Ειχα παθιαστει με αυτην την φραση!Την σκεφτομουν συνεχεια και καταλαβα ποσο πολυ ισχυει..
Τωρα μην πεις δικαιολογιες στον εαυτο σου,οτι εσυ δεν εχεις κατι να αλλαξεις απο τον εαυτο σου,οτι εισαι ενταξει απεναντι στον κοσμο γιατι και γω το σκεφτηκα ετσι και εκανα τεραστιο λαθος!
Συνηθειες καθημερινες..Πετας το σκουπιδι κατω στον δρομο,δεν σηκωνεσαι να δωσεις την θεση σου σε μια ηλικιωμενη ή σε μια εγκυο μες στο λεωφορειο,μπαινεις σε εναν χωρο και δεν τον σεβεσαι φωναζεις δυνατα,ενοχλεις τον κοσμο..Ναι τα εχω κανει ολα αυτα!Και λυπαμαι τον εαυτο μου
Πως σκατα θα αλλαξει αυτος ο κοσμος,θα σουλουπωθει αυτο το χαος αν λειτουργουμε ετσι?
Οχι αλλες δικαιολογιες,λιγος ρεαλισμος!
Οχι αλλες δικαιολογιες στα τομαρια μας πια..Δεν ειμαστε σωστοι και πρεπει να το χωνεψουμε..Εγω δεν το χω καταφερει ακομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου