3.03.2010

"ψαγμενος" μπλιαααχ

Το σκεφτηκα πολυ αυτες τις μερες..Δεν τους μπορω τους ψαγμενους ανθρωπους!Που εχουν διαβασει 5-10-20-150.000 πραγματα για ενα αντικειμενο ή για πολλα και στα κοπανανε συνεχεια για να δειξουν ποσο γαματοι ειναι!(προσωπικη εμπειρια,για αυτο μπορει να τα λεω λιγο πολυ με παθος)
Αλλα γαμωτο μου την δινει τοσο πολυ!"Ψαξου",μαθε πραγματα πολλα πραγματα,αλλα τι να τα λες συνεχεια στους αλλους για να δειξεις ποσο γαματος και τελειος εισαι?
Πφφ αυτο με εξοργιζει!
Το σιχαθηκα αυτο..Απλοι ανθρωποι σου λενε κατι?
Απλοι,αυθορμητοι,ειληκρινεις,και κυριως αυθεντικοι..Δεν ξερω τον λογο,αλλα εχω τοσο καιρο να γνωρισω καποιον που να πω 'αυτος αξιζει!'
Καλα θα μου πεις 'και ποια εισαι εσυ να οριζεις ποιος αξιζει και ποιος οχι' ,και δικιο εχεις!
Συμφωνα με τα δικα μου δεδομενα και τις δικες μου κρισεις γραφω παντα δω μεσα!Και μπορει να υπαρχουν 1.028.028.929.788 ανθρωποι στον κοσμο ετουτο που να μισουν τις αποψεις που εχω!
Ισως να ναι εγωιστικο αλλα θελω να τις μοιραζομαι με τους αλλους..Οχι για να κανω επιδειξη γνωσεων..(δεν εχω και καμια αξιολογη να πεις..)
Τελως παντως ξεθυμενω ή ξεσπαω δεν βρισκω το καταλληλο ρημα για να περιγραψω τι νιωθω οταν γραφω στο μπλογκ μου!
Ο αρχικος λογος που ενιωσα την επιθυμια να γραψω οπως προανεφερα(ισως να επαναλαμβανομαι,ισως και συνειδητα να μην το ελεγχω) ειναι η μεγαλη αντιπαθεια και οι αποστασεις που αρχισα να κραταω απο τους ανθρωπους που φαινονται ΄γαματοι' μονο και μονο επειδη θα σου πουν μια ψαγμενη φραση που ακουσαν ή διαβασαν (τυχαια ή μη)!
Με κουρασα..
Καληνυχτα!


ΥΓ: Ασχημη μερα σημερα,πολλη πικρα και πολυ αναισθησια στους ανθρωπους!(Δεν κολλαει με το παραπανω αλλα ηθελα να το πω..Αν παρατηρησεις μπορει ουτε οι προτασεις στα κειμενα του μπλογκ να κολλανε μεταξυ τους αλλα ειναι σκορπιες σκεψεις που προσπαθω να σουλουπωσω!)αντε καληνυχτα ειπαμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου