12.07.2010

Μη βαριεσαι ρε καραφλα

Εχεις σιγουρα βιωσει στιγμες που θες να χωθεις στη γυαλα σου και να βυθιστεις..
Με νοεις?Ισως και να κλαψεις λιγακι θες,και να ουρλιαξεις και αλλα θες αλλα δεν τα κανεις γιατι εχεις αυτοελεγχο(λεμε τωρα)
Καμια φορα ολα αυτα σε οδηγουν σε αδιεξοδα,ή σε περπατημα..Πολυ περπατημα καθαριζει το μυαλο!
Με τα τοσα και τα τοσα καταληγεις σε μια ζεστη καφετερια ενα κρυο βραδυ χειμωνα ακουγωντας επι ωρες ενα ηλιθιο σιντι απο τα ηχεια της καφετεριας με 5 χαζοχριστουγεννιατικα τραγουδια..Συνεχεια τα ιδια..Χωρις λογια..Απλα μια σπαστικια χριστιυγεννιατικη μελωδια που σου τρυπαει το μυαλο!
Ξερεις υπαρχει και αλλος μοναχικοσ κοσμος μεσα στο μαγαζι..Παντα μονοι και σκυθρωποι..Αλλα μονοι..Κανονας..
Ο κυριουλης με την καραφλα που καθεται με την πλατη μπροστα μου εχει πλακα.Θα θελα να τον μαθω..
Ειναι γυρω στα 40 κουρασμενος και εχει ενα λαπτοπ και το κοιταει βαριεστημενος.
Απ'την δουλεια θα ειναι..Ειναι μουτζουφλης και κουρασμενος..Θα εχει και οικογενεια..Ενα παιδι σιγουρα..Φαινεται,το υφος του,τα αγχη του...
Ειναι το κλασσικο στυλακι κουστουμι πουκαμισο κυριλα,δουλεια γραφειου που μισει και κανει διαλειμμα να πιει εναν καφε εξω απο την κωλοεταιρεια που δουλευει..
Κανω σεναρια..Μαρεσει να κανω σεναρια για τους ανθρωπους αλλα πολλες φορες τους βγαζω ψυχοπαθεις και δεν μου φταινε σε τιποτα και ουτε μου φταιει το τετραδιο φυσικης του φροντιστηριου που γραφω ολες αυτες τις αρλουμπες αλλα καπως πρεπει να σταματησω αυτην την θλιψη της μοναξιας που ειχα μεχρι να αρχισω να παρατηρω τον καραφλο κυριουλη..
Μη βαριεσαι κυριουλη!Το υπολοιπο της ζωης σου δηλαδη θα το περασεις οντας μουτρωμεος ακομα και την ωρα που θα κανεις διαλειμμα απ τν δουλεια?Μη βαριεσαι δεν εχει πλακα!

1 σχόλιο:

  1. Μπορω κι εγω να εκφραστω;; Το γιωργακι ειμαι!! Ο 100% sexy+ομορφος;; Να σου πω κι αλλα η καταλαβες ποιος ειμαι; Παρεπιπτοντως θαρρω οτι ο κυριος με το πολυ πλουσιο μαλλι (χιχι) δεν ειχε παιδια αλλα οικονομικα προβληματα! Απλα εχω την 6η αισθηση της κωλετσας και το ξερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή