10.05.2011

βρε

Πολλες αλλαγες,πολυ γρηγορα,ολα γυρω τρεχουν και γω μενω στασιμη.
Επελεξα να μεινω στασιμη,αγνοοντας ομως το επακολουθο συναισθημα.
Ομως τωρα ειναι δυσκολο να το αγνοησω..
Και φτανουμε λοιπον σε ενα φθινοπωρινο βραδυ με κρυο(ή οχι και τοσο κρυο μαλλον) να μην ξερεις που εισαι..Γιατι πραγματικα δεν ξερω που ειμαι και αν εχει νοημα ολο αυτο που αρχιζω..Πολυ αργα να πω την λεξη αρχιζω,πολυ αρχη για να τα παρατησω..
Οτι πας να αγαπησεις σου φευγει..Και ετσι φευγεις και συ..Σου παιρνουν κομματι του εαυτου σου..Στην προκειμενη περιπτωση μου περνουν..Και θα ταν πιο "αντρικιο" να ρχομουνα να το λεγα σε σενανε αντι να τα γραφω ολα αυτα στο μπλογκ μου,αλλα ειναι αυτος ο εγωισμος που με πιανει οταν παω να σου μιλησω σοβαρα και  γελιοποιω τα πραγματα την στιγμη που δεν πρεπει..Συναισθηματιζεσαι λιγακι και στο χαλαω..Θες να με χτυπησεις..Το ξερω..Διασκεδαζ ετσι,αλλα παραλληλα ξενερωνω με μενα που δεν ειμαι πλασμενη για γουτσου και νιανια...Δεν πειραζει φιλη μου..Οποιος αγαπα παιδευει,,Γιαυτο και γω..Καλη αρχη στην ζωη σου λοιπον,και να ξερεις επαναπαυομαι στο οτι δεν θα μπεις εδωμεσα ποτε και δεν θα δεις αυτο το πραγμα που εγραψα,γιατι αν το κανεις και το μαθω να ξερεις θα κοκκινισουν εντονα τα μαγουλα μου,αλλα να ξερεις,ετσι σου δειχνω ποσο σε αγαπω!!!Εβιταααααααα (μικροτερο του τρια)

3 σχόλια:

  1. Βγαλε μια φωτογραφια το προσωπο σου οταν διαβασεις το σχολιο μου σε παρακαλω..αρε Μαρακι(μικροτερο του τρια)να σαι παντα καλα και να προσεχεις γινεται??και να σαι και χαρουμενη!!μη σε νοιαζει τιποτα και ολο αυτο που περνας τωρα δεν το περνας μονη σου!!παρεα το περναμε!!:)εγω θα σε περιμενω με ενα καφε και ενα τσιγαρο να μου ρχεσαι πανω να διαβαζουμε παρεα!!μου το χεις ταξει βλακα!!μη το ξεχασεις!!!και επειδη εχουμε και τα συνθηματικα μας να ξερεις πως: ΚΑΙ ΓΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μονο του γραφτηκε το μπλογκ ,ξερεις.....εγω δεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι ρε ολα κομπλε!
    (μικροτερο του 3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή