9.03.2012

δωματιο

Κατι τυχαιες συναντησεις στα τρενα και στο μετρο,που μοιαζουν σα να μην εχουν τελειωμο.Ειναι απο την αρχη καταδικασμενες.
Μερες που περνανε σα χελωνες,μερες που τρεχουν και τρεχεις απο πισω τους.
Στο Τρενο διαβαζω Μπουσκαλια.
Ψυχολογος επιστημον ανθρωπος.Εχω και ενα μπλοκακι μαζι.Το βγαζω και σημειωνω.
Ασχετα πραγματα.Λιστες things to do befor die,ψωνια που θελω να κανω,να μην ξεχασω..
Αβυσσος η ψυχη..
Ξεκινησε αυτο το ποστ να γινει ενα ποστ για τις καινουργιες αρχες.
Η σπεσιαλιτε μου.
Η αρχηγος της αναβλητικοτητας.Ιτς οκέι..
Αλλα το λενε.Ο Σεπτεμβρης ο μηνας των νεων αλλαγων.
Νεες δουλειες,νεες γνωριμιες σε σχολειο δουλεια,σχολη..
Το νεο μου δωματιο που το πας?
Φρεσκοβαμμενο.Ψευδαργυρος.Το ηξερες?Υπαρχει τετοιο χρωμα.
Ψυχρουτσικο ειναι.Αλλα παει με τα κοκκινα σεντονια μου και τη κιτρινη μαξιλαροθηκη.
Και τελοσπαντων μαρεσει.Αφορμη εψαχνα για να μεινω λιγο κλεισμενη στο δωματιο μου.
Σκεφτομαι και καλα το μελλον μου.Δηλαδη περιπου.Δηλαδη κοιταω το ταβανι.Ειμαι κριμα.




Και εχει γινει και μακελιο οσον αφορα τις διαπροσωπικες μου σχεσεις.
Τι να κανεις?Σε ποια οχθη να πας?Η' μηπως δεν εχεις επιλογη και σε πηγαινοφερνει το ρεμα?
Εδω σε θελω.
Αχ ειχα δεν ειχα δικαιολογηθηκα λιγο παλι...Καθε μερα και λιγο,μεχρι να φυγουν απο πανω μου ολες οι ευθυνες,γιατι εεεεε..
Νταξει..
Αντιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου