9.12.2012

θυμηθηκα

Ξερεις τι θυμηθηκα?
Δηλαδη εσυ μου τι θυμησες!
Αυτο!

Και ξερεις κατι?Ζηλεψα πολυ που δεν ειμαι εκει τωρα,που δεν ξερω αν θα μπορεσω να σου ρθω φετος λογω δουλειας και γενικα που εισαι εσυ εκει και εγω δεν ειμαι!
Αλλα δεν ξενερωνω πολυ.Ξενερωνω λιγο.Μη παθουμε και καμια αφυδατωση φθινοπωριατικα..
Την επομενη φορα που θα ερθω θα βγαλουμε την λιμνη φωτογραφιες ακομα πιο ωραιες απ'αυτην και θα σαπισουμε μεσα στο σπιτι σου κανα 3ημερο παλι.Ταινιες,μπλα-μπλα και υπνος και απλα η ζωη που θελει ο καθενας για ενα μικρο χρονικο διαστημα.
Αυτα.Παω στην Ασπουλα.Με περιμενει ηδη.
Κισιζ!

1 σχόλιο:

  1. καλέ τέτοια ζώη είναι να την κάνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα χαχαχα
    αγάπη να υπάρχει ρεεε!!:))
    και θα ρθεις!! κάπως θα τα βολέψουμε!!
    θα κάνεις τα κουμάντα σου εσύ!!:DDD
    να προσέχεις και να πηγαίνεις πάντα από το πεζοδρόμιο!!
    Φιλιά στην φιλενάδα Ασπούλα και ας μη μου μίλησε στο τηλέφωνο!!
    Σου ερχομαι αύριο, οπότε προετοιμάσου!!ΧΑ
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή