10.08.2017

αποδομητικά πουλιά - version b.


Δεν μπορείς να με ακούσεις?
Ουρλιάζω δυνατά με όλη την φωνή να βγαίνει απο το λαίμο μου.
Νιώθω τις δονήσεις των φωνητικών μου χορδών στο δέρμα μου.
Κανείς δεν με ακούει,κανείς δε θα με ακούσει.

Με κλείνω μες στο κεφάλι μου,
μεσα σε αυτό το μικρό τετραγωνικό μέτρο που μου παραχωρώ για τις παρανοικές σκέψεις.

Προσπαθείς να μπείς στο χώρο μου,αλλα δε καταλαβαίνεις πως εδώ δε χωράνε δυο?
Με το ζόρι στριμώχνομαι εγω, ξέρεις δε μου αρέσει να χάνω την βολή μου.

Με θράσσος ανοίγεις την πόρτα παρολο που υπάρχει το καρτελάκι νοτντιστερμπ
και με σκεπάζεις με την κουβερτα επειδή τάχα μου κάνει κρυο.

Ξέρω τι κάνεις.
Μου λες με τα μάτια σου
έλα να αγαπηθούμε.
Συμφωνώ,
έρχομαι να αγαπηθούμε,
μέχρι να βαρεθούμε,
άλλα όχι και πάρα πολύ..
https://www.youtube.com/watch?v=CrHON4JIexA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου